Vreau sa devin partener

Square Network va ofera tot sprijinul necesar in realizarea unei colaborari cu beneficii reale pentru afacerea dumneavoastra. 

Pentru a deveni partener Square este necesar:


Termeni si conditii

 

   Utilizarea site-ului
    Site-ul www.square-company.ro se adreseaza doar persoanelor juridice care activeaza intr-un domeniu specific (reparatii telefoane mobile si distributie de accesorii).
    Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor prezentate pe site-ul www.square-company.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor prezentate mai jos.

    Pentru a fi informat despre toate conditiile de utilizare ale acestui site, va rugam sa parcurgeti toate sectiunile Info Square.

    Square Network SRL isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale acestor termeni si conditii, precum si a ofertei, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor, precum si dreptul de a corecta eventuale omisiuni si erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de dactilografiere, sau erori ale produselor software.

Va rugam sa cititi termenii si conditiile de fiecare data cand folositi acest site. Continuarea folosirii site-ului implica acceptarea modificarilor efectuate.

    Tot continutul site-ului www.square-company.ro este administrat de Square Network si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul Square Network a oricaror elemente regasite in site, chiar daca aceste elemente nu poarta marcaje de protectie, atrage dupa sine consecintele prevazute de legislatia in vigoare.

    Square Network isi rezerva dreptul de a opri accesul pe site al oricarui utilizator, fara notificare prealabila si fara prezentarea motivatiei

 

    Confidentialitate
    Square Network respecta legile in vigoare privind confidentialitatea datelor. Square-company.ro si Square Network se angajaza sa foloseasca datele utilizatorilor site-ului numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului, oferta si politica firmei.

    Square nu incurajeaza SPAM-ul, nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul dumneavoastra explicit.

   Orice utilizator care a furnizat explicit pe site-ul square-company.ro adresa sa de email poate opta ca aceasta sa fie stearsa din baza de date a square-company.ro. Pentru a sterge informatiile furnizate de Dvs din baza de date, este de ajuns sa ne contactati si sa cereti acest lucru telefonic, prin fax sau e-mail. 

   Square nu colecteaza si nu prelucreaza date cu caracter personal. Datele necesare inscrierii pe site sunt date apartinand persoanelor juridice, necesare pentru procesarea, facturarea si livrarea comenzilor. Aceste date sunt considerate date publice, conform legislatiei in vigoare.

   Square nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile de informatii datorate erorilor sau eventualelor probleme de securitate ale serverului ce gazduieste site-ul nostru, sau actiunilor unor terte persoane.

   Expeditie si livrare
   Livrarea in Bucuresti

 

Comenzile finalizate pana la ora 12:30 sunt livrate in intervalul orar 13:00 - 17:00.
Comenzile finalizate pana la ora 15:30 sunt livrate in intervalul orar 16:00 - 19:00.
Comenzile finalizate dupa ora 15:30 vor fi livrate in ziua urmatoare.

 

Livrarea in restul tarii se face in termen de 24 de ore (o zi lucratoare) pentru comenzile finalizate pana la ora 14:00 si in termen de 48 de ore (doua zile lucratoare) pentru comenzile finalizate dupa ora 14:00.

Clientilor din categoriile Silver VIP, Gold VIP si Platinum VIP li se garanteaza termenul de livrare de 24 de ore pentru comenzi finalizate pana la ora 18:00

Costurile de transport pot varia, in functie de destinatie, de greutatea si marimea coletului. Tarifele de transport sunt stabilite de catre firmele de curierat si pot fi achitate la DESTINATIE (de catre client) sau la EXPEDITIE (caz in care costurile de transport se vor adauga la valoarea facturii; aceasta metoda prezinta avantajul reducerii costurilor de transport, in baza contractelor incheiate intre Square si firmele de curierat partenere). Square Network SRL nu stabileste in mod independent costurile de transport si nu este beneficiarul acestor sume.

    Cum platesc ?
    Plata se poate face:

In numerar, la livrare (sistem ramburs).

Prin banca: daca preferati aceasta modalitate de plata, va rugam sa specificati; un reprezentant Square se va ocupa de toate detaliile (factura proforma, confirmare plata ) astfel incat comanda Dvs. sa fie livrata in cel mai scurt timp.

 

    Garantie
    Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit la unul dintre punctele de lucru ale VANZATORULUI insotite de o copie dupa factura, in termen de 30 de zile de la achizitionare. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre CUMPARATOR, urmand ca VANZATORUL sa inlocuiasca produsul dupa constatarea defectului, integritatii sigiliilor, precum si modului de manevrare/montare. Trimiterea produselor defecte se face DUPA COMPLETAREA FORMULARULUI DE RETUR ONLINE, care contine date referitoare la produs si defectul constatat.
    Pentru a beneficia de garantie este necesar ca produsele cumparate sa aiba foliile de protectie si sigiliile intacte si asezate in acelasi loc si pozitie in care se aflau la momentul receptiei produsului. Produsele livrate in ambalaje tip blister/ cutie se returneaza in ambalajele originale, nedeteriorate si fara alte urme de actiuni mecanice inafara celor necesare pentru desfacerea ambalajului. Va rugam sa luati in considerare faptul ca piesele/ subansamblele destinate reparatiilor nu beneficiaza de garantie post-montare.

    Defectele VIZIBILE se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin DEFECT VIZIBIL se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la acest tip de defecte nu va fi luata in considerare. Receptia se considera ca fiind efectuata in aceeasi zi in care produsul a fost livrat si/sau preluat de catre client sau un reprezentant al acestuia.

    Va rugam sa cititi cu atentie toate informatiile suplimentare, detaliile si specificatiile produselor inainte de achizitie. Acestea sunt prezentate in descrierile produselor si pot fi accesate printr-un click de mouse pe poza principala prezentata pe site. Nu se vor accepta retururi pentru motive prezentate in descriere (ex: produs second hand, produs cu garantie limitata, produs imperfect). In cazul in care CUMPARATORUL doreste returnarea unui produs fara defect, sau a unui produs pe care l-a achizitionat fara sa parcurga informatiile puse la dispozitie de VANZATOR, acceptarea sau refuzarea returului raman la latitudinea VANZATORULUI, care poate percepe o penalizare cuprinsa intre 10% si 20% din valoarea produsului. Produsele aflate in lichidare de stoc si produsele a caror valoare este mai mica de 20 ron +TVA, nu vor fi acceptate pentru retur/ restocare daca nu prezinta nici un defect.


    VANZATORUL este exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespuzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/ vandute, montate gresit, au suferit imersii de lichide, socuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de inlocuire/montare. Garantia se acorda numai clientilor cu personalitate juridica, ce detin puncte de service autorizate, cu spatii amenajate si dotate corespunzator si personal calificat in domeniu.

   Nu se acorda garantie pentru piesele de schimb care nu au fost montate la punctul de lucru (punctul de service) al CUMPARATORULUI. In acest sens, FURNIZORUL isi rezerva dreptul de a solicita CUMPARATORULUI orice dovada ca piesele au fost montate la punctul de service al CUMPARATORULUI, de catre personal calificat in domeniu (bon de service, fisa de diagnostic, copii ale atestatelor sau diplomelor care atesta calificarea in domeniu)


    VANZATORUL este de asemenea exonerat de obligatia acordarii de garantie pentru accesorii in cazul in care se constata ca beneficiarul (utilizatorul final) a utilizat/ manevrat aparatul in mod necorespunzator, indiferent daca beneficiarului i s-au adus sau nu la cunostinta conditiile in care se acorda garantia.
    Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei.

    Litigii
    Pentru orice conflict aparut intre Square Network si clientii sai se va cauta o rezolvare pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, litigiul va fi solutionat de catre instanta judecatoreasca pe a carei raza teritoriala se afla sediul Square Network SRL.

 

 







IP-ul tau: 54.221.136.62  Copyright © 2002 - 2017 Square. Toate drepturile rezervate.