Cosul meu
Cosul este disponibil doar pentru conturile autentificate!
Citire stire
04-09-2018
Garantie .....Square
Garantie Standard & Garantie Plus

 Garantie Standard (Garantia “chinezeasca”)

 Produsele comercializate de Square Network beneficiaza de Garantie standard, valabila 30 de zile de la data achizitiei

 Pentru a beneficia de garantie standard este necesar ca produsele cumparate sa aiba foliile de protectie si sigiliile intacte si asezate in acelasi loc si pozitie in care se aflau la momentul receptiei produsului. Piesele si  subansamblele destinate reparatiilor nu beneficiaza de garantie post-montare, aceasta cade exclusiv in sarcina prestatorului de servicii in cadrul relatiei sale directe cu clientul propriu.

 Practic, garantia standard este asemanatoare garantiei de care va “bucurati” cand achizitionati produse direct de la furnizorii din China.

…cu mici exceptii

 1. Cand comandati piese din China nu se livreaza a doua zi!

 2. Cand comandati piese din China nu beneficiati de garantie nici macar daca sigiliile si foliile sunt la locul lor!

 3. Daca aveti totusi o colaborare buna cu furnizorul din China, iar acesta va acorda garantie, returul produselor defecte este greu de realizat!  Ati incercat vreodata sa trimiteti 1000 de displee sau o statie Freeze in China? Si ati reusit?

 In final, pretul mai mic platit catre furnizorul extern se dovedeste a fi de fapt mai mare, daca luam in calcul intarzierile, transportul si restul “deranjului” de care va puteti lipsi comandand de la Square!

 

 Garantia standard este o decizie asumata si motivata de conditii economice. Avand in vedere evolutia pietei de profil si preturile pe care le practicam, aceasta este singura garantie pe care o putem oferi gratis!

 Nu e de ajuns? In cazul acesta va invitam la urmatorul nivel!

 

* Garantie Plus (GP*) 30 zile de la achizitie (Garantia “fara stres”)

Termeni si conditii

Pentru a va elibera de stres, Square Network va pune la dispozitie noul serviciu de garantie post-montare.

Puteti returna un produs chiar daca ati indepartat sigiliul si folia protectoare!

Daca produsul nu este conform sau nu functioneaza puteti sa faceti retur urmand procedura de mai jos, in maxim 30 zile de la achizitionarea produsului:

  1. Creati un video in care sa evidentiati care este defectul produsului sau poze care pot fi urcate pe site-ul nostru cand completati RMA-ul
  2. Urcati fisierul video pe wetransfer.com, youtube sau orice alt suport video pentru a fi vizualizat de departametul logistic/retur
  3. Completati formularul RMA din http://www.square-company.ro/main/rma/add/, descrieti problema intampinata si selectati metoda de retur (storno sau inlocuire)
  4. (Optional) Sunati consultantul de cont si semnalati acest retur.
  5. Square Network va inlocui produsul in cel mai scurt timp, urmand ca in maxim 10 zile sa returnati produsul sau produsele defecte impachetate corespunzator in ambalaje originale Square Network.
  6. Daca produsul defect nu este returnat in  termen de 10 zile de la data RMA, acesta va fi facturat in sistemul nostru si va trebui achitat de catre Cumparator.
  7. Atentie! Produsele achizitionate au marcaje personalizate Square care indica ziua/luna/anul achizitionarii produsului cu GP*. Pentru o buna colaborare va rugam sa verificati aceste marcaje inainte de a face un retur. Va multumim!

 



 
 Mergi sus